Drömde så sjuka drömmar inatt!

Så sjuka så att jag inte tänker dela med mig =) haha...
Vaknade i alla fall av att min väckarklocka inte ringde klockan åtta... Så låg och väntade några minuter för att se om den skulle ringa... Men icke! Kollade på mobilen och då hade ju den stängt av sig! Mobilskrälle!!

Men vaken är jag! Har precis ätit frukost och ska snart plocka undan lite här och hoppa in i duschen =) Senare idag kommer mina söta vänner hit och leker med mig =) Har saknat dom SÅ! ♥

Kollar ni på celebrity rehab? Det går måndagkvällar klockan 22. Jag och älsklingen är helt sålda på den serien, har nog bara missat ett avsnitt eller nåt.. Det är i alla fall ett program om "kändis" missbrukare och gårdagens avsnitt var så himla känslomässigt! Usch hade en klump i halsen hela kvällen... Deras familj och anhöriga fick komma på besök och det var speciellt en mamma som berörde mig extra mycket. Hennes smärta var så närvararande och äkta att det gjorde ont i hela kroppen att lyssna på henne! Om ni vill se hela videon så gör det! Annars börjar hon efter 2 min och 5 sek!

Får inte upp videon här men gå in på youtube och kika:
http://www.youtube.com/watch?v=qXXkn6SvkkU&feature=related

Nejj dags att göra lite nytta!
PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0