Hej sweetiii!

Vilken underbar fredag vi har hörrni =)
Strålande sol och ( nästan) klarblå himmel! Synd att man jobbar idag...
Men jag tjänar pengar medan ni kommer slösa bort dom på öl :P hihi...

På söndag fyller min lillkille Elliot ett helt år! Shit vad tiden går...
Kommer ihåg första gången jag höll honom, känns som det var igår ♥
Lille bebis...



Nejj nu börjar jag snart gråta! Haha...
Nu ska jag ta en promenad till ica och handla lite nyttigheter... Måste verkligen lära mig att äta havregrynsgröt, det är ju både nyttigt och mättande, men jag är ju alltid så stressad på morgonen...
Äsch, bara att kliva upp en halvtimme tidigare och trycka i sejj den där sörjan om man vill bli smal och snygg till beach 2011 ;)

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0