Im back!

Hejj igen allihopa! Nu börjar min kära semester gå mot sitt slut och jag har lite smått ångest inför att börja jobba igen.. Men men det är bara att jobba och se glad ut =)
Har inte orkat blogga någonting i sommar för det sista man vill är ju att sitta inne och knappa på ett tangentbord när det är fint väder ute =) Right?? =)
Men för att uppdatera er sen sist kan jag ju dra lite kort vad som hänt fram tills nu!

Semestern började med några lugna sköna dagar här hemma..


Efter det blev första utflykten till Östersund, där min karl har sommarstuga. Där hittade vi på massa roliga saker varje dag så ingen ro och vila blev det =) Hihi...

 

Efter det landade vi hemma nån dag innan vi åkte på våran Road- Trip med Vimmerby som första anhalt! Vilken underbar liten stad det var! Vi gick självklart på Astrid Lindgrens värld och lite annat skojj =)







LOVELY med älgpuss! =)

Well well.. Sen åkte vi i alla fall ifrån vackra vimmerby och skulle till High Chaparall men min kära Gps ställde in nått helt annat så de slutade med att vi åkte 10 mil åt fel håll och fick sova på en parkering i Värnamo för alla campingar var stängda! DEN NI!

Men till High Chaparall kom vi i alla fall... Hade en riktigt trevlig dag där tillslut =)


Jag ska söka jobb på Sallys whore house när jag blir stor! Tsss.... ;)

Sen bar det av i rask takt mot vackra Vadstena! Åh vilken underbar stad! Där hyrde vi en stuga i två dagar och vi njöt av alla vackra hus och alla fina klosterbyggnader och jag fick gå på hospitalmuseum! Wihooo!
( Historianörd som jag är) :P
Till Vadstena vill jag absolut åka tillbaka någon dag!



Efter Vadstena vart det hemfärd och senn dess har jag vart fast i den där byhålan typ =)
Är så himla skönt att bara vara hemma!

Fast har ju självklart klämt in mina söta vänner också! Det har varit filmkväll hos Tina och Johan, Volleyboll kväll i Länna, Mys med Lisa och Willo och Bus med Emma och Elli =)

Och i Lördags var jag på möhippa! Så himla skojj =)


The beautiful bride =)

SÅ! Nu har ni fått en liten uppdatering om vad som hänt sen senast =)
SES I BLOGGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0