Nu äre fredag igen :D



Och jag är SÅ lycklig!
Håller på att förbereda en liten överasskning till min älskling när han kommer hem! Jag älskar verkligen att göra små överraskningar och jag tror det är jätteviktigt att man gör sånt för varandra för att bryta av vardagen litegrann. Det behöver inte bara något stort, bara en liten lapp där man skriver ner några väl valda ord eller att man lagar en god middag och tänder lite ljus och myser.
Ja vad som helst så man visar varandra uppskattning =)
Vad brukar ni göra för er partner? Har ni några tips?? =)

Idag ska jag och älskling åka in till stan och uträtta lite ärenden
... Bla köpa glasögon till moi =)
Sen ikväll blir det nog bara mys och kanske en film =) Har ju köpt shutter island men inte tittat på den än!

Och imorgon blir det party med Sara och Natha! Som jag längtar!! =)
Ha en underbar fredag!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0