Prosit!

Kände mig lite småtäppt i näsan igår och inatt vaknade jag av sprängande huvudvärk och totalt igentäppt näsa. Fick ingen luft så jag gick upp på jakt efter nässpray, som INTE FANNS! Så det var bara att ta en ipren och snyta sig och krypa ner i sängen igen... Doooh...

Men nu när jag vaknade känndes det bättre, fast näsan är fortfarande lika täppt men va gör de om hundra år =)

Igår plockade vi in våran första POTATIS SKÖRD! Så på fredag tänkte vi äta potatis och kräftor...hmmm fast man kanske måste ha nått till, ska suga på den karamellen...



Ikväll blir det i alla fall jobb.. Och nu innan tänkte jag försöka hinna med en dusch och sen måste jag springa ner till ica och handla lite..
HA EN LOVELY DAY ALLIHOPA!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0