You know that I love you boy... Hot like Mexico, enjoy!

Igår var mina söta vänner här och hälsade på, Emma, Natha och Sara... Stackars Lisa hade ont i tanden och fick stanna hemma... Men så loveli att träffas allihopa =) Sen blev Sara kvar en stund på kvällen och kivades med mig i soffan :P Ingen kan bråka och kivas som vi! Haha så skönt att man har en adhd kompis till
( Utom EMMA WETTERVIK!!) Som vägrar erkänna att hon är bokstavsbarn!

 ;)



Idag kom min man och hämtade mig vid bussen, älskar när han är blöt och sexig.. raaaww ;) haha

Vi hade så himla roligt igår kväll ( eller mest jag!) Jag hade köpt nya kallingar som jag hade lagt in i hans garderob som övverasskning så låg jag spänt i sängen och väntade när han hade dushat klart och skulle öppna garderoben och se dom, men istället hoppar karlskrället bara ner i sängen!
Jag: Älskling, ska du inte ta på dejj ett par kalsonger?
Peter: Nej, varför då?
Jag: För att jag tycker det!
Peter: Nejj de vill jag inte!
Jag: NU GÅR DU UPP OCH TAR PÅ DEJJ ETT PAR KALSONGER! 
Tillslut total ledsnar han på mitt tjat och går upp... Och ser dom nya fina kallingarna! :D Men sen vägra han ta av sejj dom istället bara för att jäklas haha...
Älskar dejj hjärtat... =) ♥

Idag efter jobbet så var jag på stan och kikade på några glasögon till... Men tror nog det blir ett par guldiga vogue glasögon som jag hittade på Gränby.. Jag tyckte dom var fina och det tyckte Emma med =)

Ikväll blir det nog bara till att ta det lugnt hemma och mysa =) Älskar när det regnar och man bara kan gosa ner sig i soffan under en filt...

Juste! Måste ju tillägga att jag överlevde första dagen på jobbet! Men det var med nöd och näppe!
Orkar inte ens prata om det :) hehe...
Imorgon tar vi nya tag, jag och Jenny!

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0