=(

Igår hittade Peter tiger hängandes i en garageport, han hade fastnat med tassen och hade hängt där ett bra tag... Tassen var helt mosad så han fick åka in till ultuna igår... Idag pratade jag med veterinären och dom hittade inga frakturer eller några ledband som gått av men däremot har han nervskador som gör att han tappat känseln
 =( Lilla älsklingen... Fy fan vad ledsen man blir när djuren är sjuka... =(

Hoppas hoppas han får komma hem och att han blir bättre! Får ont i hela kroppen när jag tänker på det, och det värsta är att jag inte kan tänka på något annat =( 







Du MÅSTE bli frisk! Jag vet inte vad jag gör annars =(


Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer att bli bra! Vi håller tummarna för tigerus här!

2010-12-09 @ 14:27:28
URL: http://minunderbarasaga.blogg.se/
Postat av: Fia

Stackars Tiger :( Hoppas allt går bra för honom! Fan ta värmeljus och garageportar!

2010-12-09 @ 18:16:46
URL: http://s0f1a.blogg.se/
Postat av: Erika

Tänker på er snäckan!

2010-12-10 @ 10:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0