Fredag

DET POSITIVA

Tiger KANSKE får komma hem idag =)
Igår fick jag ännu mera positiva resultat =) hihi....

DET NEGATIVA

Min lille bebis skulle ju komma hem igår, men benet svullna upp och blev värre =(
Jag vill att klockan ska bli två! Avskyr att vänta...!



Idag blir det nog inte mycket gjort.... Ska hämta posten nu och köra igång en maskin tvätt, sen måste jag hoppa in i duchen... Mitt hår är inte att leka med ;) hihi...
Ikväll ska vi bara vara hemma och ta det lugnt ifall tiger kommer hem... Och imorgon har vi planerat att köra en riktig julstäd... Måste passa på när man ändå är ledig...

Vad ska ni göra i helgen?? Festa och drick några drinkar åt mig! ;)

PUSS på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0