Godmorgon världen!

För mig är det faktiskt morgon för jag tog mig friheten att kliva upp klockan 12 =) hihi...
Fick en glad överraskning imorse... Det går så jäkla bra nu =) =) =)

Dagens planer är inte så stora
nu ska jag ta tag i skottningen så vi kommer ut med bilen ;) Efter det ska jag plocka lite härhemma och ta en dusch. Min älskling dammsög igår så det slipper jag i dag! Vilken karl ;) 

Sen ska jag väl försöka slänga ihop något att äta innan vi åker till thuns och köper julklappar =) Så bäst för er att ni har varit snälla i år ;)

Inatt drömde jag om min älskade storasyster, fy bubblan vad jag saknar henne nu! Måste nog ta och åka upp till henne mycket snart... =) ♥

Nejj här får man ju ingenting gjort... Slänger upp en liten julvisa innan jag går! =)




PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Håller med - du MÅSTE ta dig norrut snart!!!!!!!!!

Kram på dig älskling!

2010-12-06 @ 18:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0