Gräsänka

Min älskade har personalfest ikväll så nu sitter jag här alldeles ensam och övergiven! Buhu... ;)
Har fixat lite i mitt framtida syrum idag, möblerat om lite och så =) Har även upptäckt att jag har ett helt berg med saker som behöver strykas... Tråkigt!



Inreder och donar som en galning i dessa juletider... Är inne på en gammeldags jul med vitt och grått, med lite detaljer av silver och rött. Tycker det är så jääävla snyggt! Jag ligger ju som vanligt alltid lite före så har självklart kastat upp tomtar och hela rubbet. Helst skulle jag vilja sätta upp granen men det är nån viss person som sätter stopp... VAFAN! Julfan är ju bara en månad om året så då borde man få pynta ordentligt! Eller? =)

Fick reda på
att min semsteransäkan beviljades idag så jag får ledigt på NYÅR!! Wiiihooo =) Så jag och älsklingen drar till Åre ;) Najjs... Nu gäller det bara att hitta en gullig skid dress som jag kan ha =) hihi...
Vad ska ni göra på nyår??

Nejj nu måste jag äta lite innan jag DÖR av hunger!
Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

Du får ju ta mina brallor om du vill?! Men jag tycker ni ska skita i jävla åre och va med din bästaste bästa vän!! Pusssssss

2010-12-03 @ 19:47:29
Postat av: Emma

åh va fint du gjort =)

Har samma problem här, satt upp julgardiner o tomtar o allt som hör till men granen får jag inte ta upp! Taskigt! hihi

2010-12-03 @ 23:04:19
URL: http://minunderbarasaga.blogg.se/
Postat av: sara

Men oj var det hemma hos dig! jag såg inte det först trodde det var ur en tidning haha... Good work darling! Puss

2010-12-04 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0