Hej alla fina!

Har jobbat som en sate och på kvällarna är det total utmattning AB. Men ska man ha råd med alla veterinärkostnader så är det bara att jobba på =) Eller hur?! =) Är sjukt sugen på att sola men har blivit lite kärringaktig och blir lite nervös när jag tänker på alla risker :S

Idag tog jag sovmorgon och sov till klockan nio... Underbart!
Idag ska jag ta min lillkille och åka till Ultuna igen... Var där i måndags med.. Han har fått ett infekterat sår under bandaget men det ska vi nog få bukt på.. Han är insatt på antibiotika nu och man märker redan skillnad =) Idag åker vi utan husse för första gången....Läskigt! Men det går nog bra =)



Nejj dags att göra ett ryck!
PUSS och kram!


Kommentarer
Postat av: syrran

Bra att du ÄNTLIGEN har förstått att du inte ska hålla på å sola. Glädjer ett systerhjärta!

2010-12-15 @ 17:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0