Hejj allihopa!

Nu är jag hemma igen.

 

Jag fick komma hem från sjukhuset i fredags och det tyckte jag nog var ganska skönt fast jag skrek hela vägen hem och rullade runt som en torktumlare i buren : )
Nu har jag ett stort bandage på benet och en rolig strut på huvudet ( som matte plockar bort för hon tycker så synd om mig :P ). Jag har ganska ont och sover mest, men jag kämpar på och hoppar runt på tre ben när jag behöver äta och gå på toa! Om ni undrar vad jag har på magen så har dom rakat mig och satt dit ett smärtstillande plåster. Men visst är jag söt ändå?? :)
 Imorgon ska jag tillbaka till doktorn så vi får se vad dom säger då : )

Pussar och kramar från Tiger ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men lilla stackaren då... men han var så söt ändå i sitt bandage! ;)

2010-12-12 @ 13:10:34
Postat av: Sara

Hejja Tiger det här fixar du!

2010-12-12 @ 14:10:36
Postat av: Saga och William

Ge Tiger en stor kram från oss!

2010-12-12 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0