Hejsan hoppsan!

Sitter och väntar på att "ett litet hemligt projekt" ska bli färdigt så jag får hoppa i säng någon gång! *gäsp*
Idag shoppade vi en massa julklappar till våra nära och kära, fast mest till alla barn =) hihi...
Det var sjukt halt och moddigt när vi åkte till thuns... ryser när jag tänker på hur lätt en olycka faktiskt kan hända, man har ju noll kontroll när det är sånt här väglag egentligen. Man har typ tur om man inte hamnar i diket! Usch... Lova mig att ni kör försiktigt allihopa?!

Imorgon har jag tagit extrapass på jobbet...
Måste jobba ganska mycket nu för att ha råd med "lyxfirandet" i åre.. haha... Men det är faktiskt sjukt dyrt däruppe! Bara boendet kommer gå på typ 3000 och sen har vi mat och nyårsfirande och skidåkning på det.... och transport! Fy fan... Hittade i allafall ett skidställ på thuns idag! Lila jacka och svarta braller till, helt okej för att bara kosta 800... =)

Nejj nu orkar jag inte vara vaken en minut till...
Hoppas ni sover sött allihopa!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

va nyfiken man blir på dina hemliga projekt och alla goda nyheter=) Så synd att vi inte träffas så ofta men skönt att höra att du är lycklig och att allt går din väg =) Värmer mitt systerhjärta! Vi får ses snart puss

2010-12-07 @ 12:09:14
URL: http://minunderbarasaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0