Trött men lycklig =)

Idag fick jag mitt resultat =) Och det var posetivt kan jag lova =) Bara att kämpa på nu! Annars har det inte hänt mycket utöver det vanliga.. Har jobbat extra på hotellet idag, kul!

Är sjukt glad också över att jag fick en plats i pole dance gruppen, så håll i stångarna gott folk, annars kanske jag ålar mig fast i dom :P Ska bli sjukt kul i alla fall och bra träning! Har saknat dansen..



Nu ska jag mysa med min älskling och dricka lite julmust =) Det är ju byggfällan nu och lyxfällan kl 21,
me lajki =)

PUSS på er sötisar


Kommentarer
Postat av: Emma

grr.. Perra kommer svimma av din sexighet ;)

2010-12-03 @ 09:57:13
URL: http://minunderbarasaga.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad roligt att du ska börja med det :D HETT!! Ser fram emot en uppvisning senare ;) Ska fråga brandmännen om dom har en stång ledig, de lär inte banga :)

2010-12-03 @ 17:09:34
URL: http://s0f1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0