Friday

Vaknade typ kl sex imorse av min sambos FULA väckarklocka!!!!
Ni vet såna här gamla klockradios med ilskna väckningsalarm? En sån har han som låter som en brandvarnare när den sätter igång.... Låg kvar i sängen typ en timme men sen gav jag upp och gick ut och målade istället!
Vilket resulterade i att min fina dynbox äntligen är klar =) hihi...

Nu ska jag hoppa in i dushen och sen är det jobb som väntar, är så sjukt trött så ska nog passa på att sova lite på bussen =)

PUSS på er och ha en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH finns det något värre oljud?

Kommer ihåg när jag var liten så hade pappa en sån, väckte ju halva gränby haha fy hör ljudet i huvudet

2010-07-03 @ 07:12:02
URL: http://emmaelliot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0