The bitch is back!

FÖRLÅT alla mina små bloggisar!
Har varken haft tid eller inspiration senaste tiden, har varit så sjukt trött...
Tror att jag har haft en varva- ner period nu såhär i början på semestern =)

Men jag kan ju dra en snabb uppdatering om det viktigaste som hänt =)

Det började med att jag fick semester för en vecka sen, i onsdags. Och då kom även min syrra med familj här och stannade till i söndags! MYS!
I lördags vart det även en liten utekväll på hummel med Linda och brudarna! Var så grymt trevligt och söta Emelie skjutsade hem oss efteråt... Vilken pärla!







Igår var jag hos optikern och skulle testa ut ett par glasögon som jag ska ha när jag kör bil m.m. men vart tvärlack när dom sa vad det skulle kosta... 4800:- för ett par jävla GLASÖGON! Ehhh nejj tack åker hellre utomlands för dom pengarna! Fuckers...

Idag blir det till att packa och dona lite härhemma... Åker ju upp till min älskling imorgon =) Blir tåg till Östersund i 5 timmar... Inte nice. Men jag ska ta med mig laptopen och one tree hill dvd så går nog resan snabbare =)

Justee glömde att berätta att min stackars kisse Tiger har haft ont i tassen ett par dagar och hoppat på tre ben... bebisen... Men nu är han pigg igen och springer omkring som vanligt =) Uschh det gör ont i hjärtat när djuren är sjuka...



PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0