Haluli!

Nu ska jag bli bättre att uppdatera! Förra veckan var så sjukt stressig!
Ska visa veckan i lite bilder tänkte jag =)
Veckan började med att jag höll på med att måla mitt skåp... (dag och natt kändes det som!)
Men såhär fint blev det!



Sen var det storstädning och förberedelser av kalaset resten av tiden =) Stressklippte våran (lilla!) gräsmatta på fredag morgon också... =)

Fredagen var mysig, jag ordnade bowling i östhammar och middag i öregrund åt det lilla födelsedagsbarnet!









MYS! <3

Lördagen
hade vi lite fika hemma först med nära och kära! Jättetrevligt faktiskt och helt okkej väder så vi kunde sitta ute =) Efter fikat grillade vi lite och sen bar det av in till den stora staden för lite partey! =)


















Mycket trevlig kväll! Tack allihopa! =)

Söndagen blev lugn, jag och min karl hade mysdag HELA dagen =)

Hoppas ni haft en bra vecka! Nu tar vi nya tag =)

Ses i bloggen!! PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Erika

ååååh fina bilder =) Tack för i lördags pärlan =) Puss

2010-06-21 @ 15:29:57
Postat av: Syrran

Det ser ut som om ni hade det trevligt i lördags, synda att man inte kunde vara med........ Bra jobbat med skåpet - syrran är stolt!

2010-06-21 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0