Hejj alla söta!

HELT slut är man! Har faktiskt jobbat två hela dagar i rad nu :P
Fick ett väldigt trevligt erbjudande idag om att gå upp i heltid nu i tre veckor innan semestern =) Tror nog minsann att jag ska göra det och tjäna in lite extra cash såhär inför sommaren =)

Idag har Peters pappa med fruga varit här och grillat! Myspys =) Sen tittade vi på lite bilder från när han var på sin jorden runt resa =) Nu är det väll sängen nästa antar jag =)

Har ni hört talat om tassikyr? Alltså manikyr fast för djur! Såg att victoria beckham hade gjort det på sin hund och då blev jag så inspererad så jag gjorde det på kitty. Så nu har min katt alundas snyggaste klor!
ROSA såklart! hihi..
; )

Min karl ställde också upp på en liten "tassikyr" efter Kitty!





Jag säger bara: HOT HOT HOT! haha....
Så underbart att kunna styra och ställa i vårat förhållande :P

Nejj nu ska jag hoppa in i dushen och sen blir det lite pussande och kramande ♥
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0