Aloha!

Är ganska nyss hemkommen från stan.. Har i princip hunnit äta ( Min man lagade mat! ) Duktig va?? =)
Sen fick jag ju självklart ta hand om disken men det gör mig ingenting =) hihi...

VET NI??
Imorgon ska jag jobba lite extra och städa på mansmottagningen...
Trodde ni aldrig va?? Kanske stöter på mitt cpskadade ex där...Om inte annat skulle han ju platsa PERFEKT där... ;)
Nejj nu ska vi inte vara bittra här... Jag får vara glad att jag blev av med det svinet... =)

Nu vet jag i alla fall vad jag ska vara på maskeraden på lördag.... KISSEKATT! Gulligt va??
hihi..

Nejj nu ska jag städa lite och sen ikväll blir det nog bara soffhäng.. Men det lär ju bli fight för Peter vill se Arga Snickarn och jag vill se 24 timmar, båda är kl 20... Men jag kommer säkert få som jag vill... ( Som vanligt) haha...

Nejj dags att göra lite nytta!
PUSS OCH HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0