Bloggworld

Har ni tänkt på en sak?
Man går runt och har dåligt samvete för sjukt onödiga saker egentligen...

Typ " Åh nejj jag glömde svara på hennes meddelande på facebook" eller " Helvete! jag hinner inte blogga idag"
ALLVARLIGT ALLTSÅ!
Jag är inte en person som brukar tänka "vart är samhället på väg?" och sånt larv men det här är ju sjukt! Man får kommentarer om man inte bloggat på en dag eller två, visste det är ju kul men det säger ju lite om vad vi är för människor =) Personligen tycker jag att det inte är någon stor sak om favoritbloggen inte uppdateras var femte minut... Vad tycker ni??

Idag har jag inte gjort något speciellt, vaknade med totalt igenkladdade ögon imorse vilket innebär att jag har ögoninflammation i BÅDA ögonen nu... Oh happy day! Ser typ ut som en vampyr =)

Jag har gjort lite julfint och möblerat om i vardagsrummet, vart lite inspirerad av Tina som adventsstädade =)







Lilla julgrisen ska självklart vara med och stå mitt i centrum :P
Nejj nu ska jag fixa klart maten innan min älskling svimmar av hunger =)
Kycklinggryta med ris bjuds det på ikväll!

PUSSAR från vampyren!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag känner igen mig i det där, får också dåligt samvete om jag inte bloggar varje dag, men Ja; vart är samhället på väg :P sjukt egentligen... Men så länge du bloggar någon gång vecka ;) lycka till med ögonen din stackare, och pussa julegrisen från mig!

2010-11-26 @ 14:11:16
URL: http://s0f1a.blogg.se/
Postat av: Tina

Puss påre söta du...Va fint du gjort!!

2010-12-13 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0