Det svänger katten!

Sådärja. Då var man nyfärgad och nyklippt...
Snaggat och ilrött var väll det nya heta??

Hihihi... Nejj då det är bara min kära vän Natha som skulle våga sig på något dyligt!
Jag har BILDBEVIS:



SÖT! ♥

Såhär snygg var jag samma kväll:



Hetaste brudarna i stan eller vad säger ni ;)

Skämt åsido... Det blev faktiskt en jättefin varmare blond som liknar min egen hårfärg och som vanligt blev jag superduper nöjd =)
Hämtade även mina jackor som har varit på kemtvätt... Skönt att slippa frysa nu =)

Ikväll är det Thuns som står på schemat.. Vi ska åka hem till Peters mamma som är så snäll och bjuder på mat och sen åker vi och shoppar lite =) Ska kolla på en svart tröja till mig och lite heminredning slinker nog också ner i shoppingvagnen om jag känner mig själv ;)

Kammarljusstake i zink

Ett sånt här ljusfat vill jag ha... Ser mig själv tända det tidigt på morgonen och tassa ner med ett tänt ljus till köket istället för att tända lampan... NOT  haha... Men fint är det =)

Jaja nu har jag inte tid med det här.. Se ya later raringar!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA fy va länge sen! Är så glad att inte jag var med på bild =D

2010-11-08 @ 22:05:45
Postat av: Emma

HAHAHA fy va länge sen! Är så glad att inte jag var med på bild =D

2010-11-08 @ 22:06:05
Postat av: Sara B

Härlig blogg du har!



Letar du efter Mode online, Klänningar, Sexiga underkläder eller bara damkläder / herrkläder?

Jag rekommenderar starkt http://www.modeplatsen.se



De har sjukt bra mode online! :)



Ha en bra dag.

Kram.

2010-11-09 @ 00:24:23
URL: http://www.modeplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0