Drömde om Leo i Paradise hotel inatt...

Haha... snacka om att vara besatt av såpor :P






Vore han bara några centimeter längre :P haha... ;)

Lördagen var en helt underbar dag... Först åkte jag och peter på spa, vi fick fot och hand massage och en jädra massa sköna inpackningar =) Det bästa var att vi fick vara tillsammans : ) Mys...
Efter det hängde vi lite i relaxen innan vi drog och handlade lite för att fördriva tiden.
På kvällen vart det middag på kök kött och bar med Erika och Patric innan vi gick till konsert och kongress och kollade på Magnus Betner... Vilken jäkla stjärna alltså! =) haha



Igår stod jag och hjälpte peters mamma att sälja massa godis på en jättemysig julmarknad som peters moster anordnat vid saluhallen =) Gammeldags var temat och hon lyckades verkligen fånga det =) Kändes som man åkte 100 år bak i tiden.. =) Fick med mig en mini gran hem och en mistel så man får lite pussar i jul ;)

Nejj nu måste jag röra på mig innan jag svimmar, har sjuk mensvärk idag. Hoppas min painkiller kickar in snart...
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0