Friday Im in love!



Målning
är vad som händer här på hantverkarvägen!
Jag håller på att måla en hylla som ska vara i badrummet, förr var den träfärgad men nu är det vit och grann =) Slänger upp en bild senare!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, har jobbat sen gjort pannkakor som min man tjatat om i veckor nu =) hihi...

Nu ska jag nog ta och städa lite... Har inte hunnit med det i veckan eftersom jag jobbat så mycket ;)
VÄRSTA FREDAGSKVÄLLEN VA? ;)
Imorgon är jag lite sugen på att festa... Kom med förslag gott folk så kanske vi syns!
PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

är du ledig ihelgen?

Har du ingen annan färg än vit? haha =)

2010-11-06 @ 10:32:08
Postat av: Anonym

Älskar Ditt VITA hus Mickan!

Det blir Grymt fint, fortsätt med det!

PUSSS

2010-11-08 @ 23:39:39
Postat av: Sara B

Härlig blogg du har!



Letar du efter Mode online, Klänningar, Sexiga underkläder eller bara damkläder / herrkläder?

Jag rekommenderar starkt http://www.modeplatsen.se



De har sjukt bra mode online! :)



Ha en bra dag.

Kram.

2010-11-09 @ 00:24:08
URL: http://www.modeplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0