Honest lies

Sara om Älskar dig min underbara man, min familj, mitt ALLT!:
Naaw är såå glad för dig skull babe! puss

Så här säger en riktig vän! =) Tack så mycket sötnos och du ska veta hur stolt jag är över dig min lilla norrkvinna :P YOU ROCK! Snart ses vi igen =) Puss Love you!


Today:

Idag har jag varit lite smått irreterad på en del människor som på något sätt alltid lyckas smita undan och inte kan finna sig i vissa saker som vi andra får göra. Dålig stil!
För övrigt har jag haft en bra dag, har nyss ätit lite mat och ska sätta igång med hushållsarbetet =)
Snöskottning, disk, tvätt och städ står på schemat =) Passar på när älsklingen är inne i stan ;) hihi...

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0