Tack för att ni fortfarande läser!

Trots att jag varit sjukt dålig på att upptadera senaste tiden...
Har hunnit fundera väldigt mycket senaste dagarna över saker och ting =) Har bestämt mig för att köra mitt race och inte förlita mig så mycket på andra, man blir bara besviken eller vad säger ni bloggisar?

Har ju varit sjuk sen i tordags för er som inte vet! Började på torsdag eftermiddag med att jag fick fruktansvärt ont i benen och ryggen så jag var tvungen och lägga mig och stödja upp knäna med kuddar för de gjorde så ont. Och sen på en timme fick jag hög feber, frossa, huvudvärk, illamående och förbannat ont i lederna.
Jaha tänkte jag, nu blir jag väll sjukskriven några veckor. Så tog jag en ipren och gick och lade mig. Och sen när jag vaknade upp dagen efter så var jag helt frisk!

Kan det ha varit någon 24 timmars influensa? I dont know... Sjukt var det i alla fall!
Och nu som grädden på moset har jag fått en sjuhelvetes ÖGONINFLAMMATION!
Skjut mig....



Buhu =(

Idag kommer Fia hit och äter lunch med mig, ska bli så trevligt att träffa den tösabiten =)
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0