Är hon mer än 50 meter från spisen har hon rymt!

Eller? :P









Jag bara älskar mitt kök! Förutom dom där guldiga ramarna ni ser i bilden ovan... Dom förstör det fina och charmiga med den väggen och det vackra vitrinskåpet ( Som jag har målat btw) =) Men det är Peters och något ska han väll få bestämma :P
Men känner jag mig själv så kommer dom nog inte sitta där så länge till ;) Tsss...

Jag har länkat några bloggar här till höger som jag läser dagligen och tycker är bra! Amir, Kissie och Paow ligger ju i lite bloggkrig, och Hugo är Paows pojkvän så dom brukar trashtalka varandra till höger och vänster!
Helt onödig läsning men ack så underhållande =)

Maria Björklund som driver Fashionstars
har jag följt länge, hennes blogg var förr inriktad på hennes liv i Italien och mode. Men nu har hon flyttat tillbaka till Sverige och skriver om mode, fester och massa annat skojj =)

Kenza
är en tjej med massa saker för sig, hon jobbar för mtv, har sina klädkollektioner, tillverkar smycken, reser, festar och spelar in en tv serie =) Också en gammal favorit som jag följt länge.

Så nu har ni fått en liten inblick i min bloggvärld!
Jag har ju lixom inget liv förutom bloggen och huset :P
Haha...



Nejj nu skriker tvätthögen åt mig...
PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Tina

Du har så fint så gumman!

2010-10-19 @ 11:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0