Bullbak på G!



Håller på att baka vaniljbullar med glasyr efter lite önskemål från min älskade :D
Vilken gullig flickvän jag är... Naaaw.. Haha :P

Idag får vi storfrämmande igen, men denna gång av Erika och hennes loverboy! Är ju första gången man får träffa karln fast känns inte så, de känns som man har kännt varandra i 100 år! Så det blir nog en punch på axeln istället för den traditionella stela handskakningen :P haha...

Och imorgon är det jobb igen... NOT FUN! Tur att man jobbar dagpass i alla fall =)
Apropå jobb så blir jag sjukt irreterad när det tar sån tiiiiiid!!

Nejj hörni små räkor.. Nu är det minsann dags att ta itu med mina bullar...

PUSS // BULL-MAMMIII♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0