Gårdagen var GRYM!

Hade jättekul på personalfesten igår! Vi gick först och åt på java (mums!) och efter det blev det discobowling på fyrishov! Fick inte höra vilka som vann men det får vi väl reda på på måndag hoppas jag :D 
 
Efter bowlingen gick vi hem till en tjej på jobbet som bor i närheten av fyrishov och festade där innan vi begav oss ner på stan... Jag skäms över att säga det men vi hamnade på o connors som vanligt... PINSAMT!
Jag och Jenny fick sjukt mycket ragg... ;) hihihi...
Alltid kul med lite bekräftelse eller vad säger ni tjejer?? ;)
Men jag tackade vänligt men bestämt nejj till alla "inviter" och åkte hem till min andra halva som låg och snusade och sov så sött när jag kom hem ♥

Idag har jag inte hunnit med så mycket.. Vaknade ganska sent och sen åkte jag och Peter till öppen hand som hade loppis... Detta fick jag med mig hem:







Gammeldags porslinstallrikar
Kaffekoppar
Och ett Serveringsfat i porslin

Allt för 120 kr!
=)

Det kallar jag fynd! Älskar loppisar just för att man kan hitta så mycket gammaldags vackra saker för inga pengar alls! Plus att du (nästan) garanterat är ensam om det =)
Att det är lite udda antal och lite nött i kanterna ger det bara charm =)

Mitt nästa projekt är att försöka få upp en tallrikshylla i köket där jag kan ha alla vackra tallrikar, hittade ingen idag men får leta vidare..

Nu ska jag laga lite lasagne, håller på att svälta ihjäl!
SES I BLOGGEN!!

p.s. Bilder från personalfesten kommer senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0