Gosa kaktus



Innan den här bilden togs tog han kaktusen mellan tassarna och bet på den flera gånger och rullade runt och gnuggade nosen mot den... Sjuka fan :P haha

Vill ni veta något hemskt??
Jag vaknade 10.20 idag!!! Var helt seg i huvudet och kunde knappt se något :P Det är fan mycket värre att vakna för sent än att gå upp tidigt! Håller ni inte med mig??

Igår jobbade jag då som sagt.. Och idag är jag leeeedig! Funderar på att göra en sak härhemma men vet inte riktigt vad min karl kommer säga :P Men jag tror jag gör det i alla fall! :P

Var det några som förlovade sig igår då?? På det magiska datumet 101010? =)
Inte fick jag någon ring i alla fall... Buhu... Men om jag skulle få en ring så vill jag ha den här:


"Love is patient, love is kind"

So cute!
Nejj dags att göra lite nytta nu tror jag...
Jobbet ringde precis... tar ett extrapass imorgon mellan 16- 21 =) Ka- chiiiiing!
Ses i bloggen!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

ne ingen ring här heller! =)

2010-10-11 @ 13:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0