Hola amigos!

Är nyss hemkommen från jobbet, men tror ni man får slappna av hemma eller?
NIX!
Problemet kallas sjuk och krävande man! Inte ens en matlåda kunde man värma i micron! Nehedu, mackor är en stabil och stadig lunch :P haha! Men som tur är så är jag så snäll och lagar kycklingklubbor med ris och currysås till min älskade så han får något bra i magen i alla fall =)

Kom och tänka på feminister idag när jag satt på bussen... Fråga mig inte varför :P Men iaf! Finns det något värre än feminister? Håriga gapiga brudar som tycker allt är så orättvist! Fast det är som själva som är som största förtryckarna, fast mot män! Hmm konstigt det där =) Sen fast dom hatar män så himla mycket så försöker dom se ut som män! Håriga, kortklippta, manliga kläder, you name it! Plus att dom flesta är lebbar, och dras till tjejer... PRECIS SOM KILLAR! Så feminister = Manhatare + Mansälskare på samma gång! ´
Nejj raka bena och var stolt över att vara kvinna säger jag bara! :D



USCH!!!!!

Nejj dags att laga mat... Eller det kanske min man ska göra, annars är det ju orättvist!
Tsssss ;)

Puss på er sötisar! Hoppas ni får en fortsatt toppen måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0