I finally find you, my missing puzzle piece. Im complete

Hello you... Vaknade imorse av att jag knappt såg någonting, och jag ser fortfarande HELT suddigt.. Är ett under att jag ens kan skriva det här till er... Men sitter typ en decimeter från tangentbordet MED glasögon! : S

Idag är en rolig dag! Jag och min kära vän Tina ska på inredningskväll i en butik som säljer ljus och lite annat smått och gott =) Nice...
Men först ska jag hoppa in i duchen och göra mig lite fin =)

Jag älskar verkligen inredning och min dröm är att få jobba med det... Typ som dekoratöt eller nått liknande. Jag tycker att Tina borde få ärslet ur vagnen och joina mig...
Vi skulle ju för kattsingen bli dom nya Simon & Thomas! haha...

Vill ni höra något roligt??

Igår skulle jag raka benen och göra mig lite fin och fräsch för min man. Och tror ni inte jag hade så attans bråttom så jag råkade skära mig i BÅDA benen, så jag fick sitta med två feta plåster...
Där var den romantiska stämmningen som bortblåst... haha

Men tur att jag har en sån underbar älskling som älskar mig precis som jag är ;)
Med eller utan plåster... haha

Nejj nu ska jag ta tag i mig själv!
PUSSAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0