Kåtslag i Alunda

--->http://www.tv3play.se/play/235035<---

Alunda var med i Grannfejden igår och Robert Aschberg löste konflikten genom att "kåta till" det hela lite :D
Haha...
Har hört lite insiderinformation att den där Arne tydligen gjort sig ovän med fler i byn ;) hehe...

Well well... Igår vart det inte mycket sagt, kände att jag var tvungen att vila upp mig lite inför helgen som kommer... SUCK! Men var mest hemma och pysslade, satte upp nya gardiner i köket:





SNYGGT VA?? =) Nu känns mitt kök som ett riktigt bondkök :P

Ikväll
är det jobb som står på schemat... Och imorgon har jag delad tur så vi kommer inte ses förän söndag kväll älskade bloggisar... =( Avskyr den här helgen, men pengar måste man ju ha så... ;)

Nejj nu kallar duschen...
PUSSAR!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Nu saknas bara ett kort på dig med sjal över huvudet och rutigt förkläde...haha

2010-10-23 @ 11:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0