Me, my twins and I

Hade en sjukt rolig kväll igår med mina sexiga tvillingar :D
Men vad mycket som han hända under dom få timmarna :P

1. Katten brann

2. Vi höll på att missa bussen så vi han med ett litet marathon i high heels :P

3.
Jag höll på att dö ( av kissnödighet).

4.
Vakterna på Etage (!) försökte spela fina! Haha...

5.
Vi var på leg- jakt runt halva Uppsala :P

6. Vi förvirrade bort den stackars kassörskan på McDonalds totalt då vi hamnade i en liten
beslutsångestsituation :P Men Sara tog kommandot och styrde upp det hela :P
Och jag måste tillägga att jag aldrig ätit en mcdonalds meny så snabbt i hela mitt liv!
Typ fem minuter! DEN NI!

Utmattade efter vårat extrema träningspass slog vi oss ner på o connors och tog oss en varsin kall cider som vi verkligen hade förtjänat!
På bussen hem slocknade vi som tre små barn, och vaknade upp i Rasbo och började kackla som att den där sömnen aldrig hade hänt :P haha Men väl hemma var det bara sängen som gällde.
Nu imorse låg vi och mös i soffan och tittade på Tom och Jerry =)

Love you girls! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0