SÖNDAG

Gårdagen spenderades hemma hos Tina, vi köpte en massa godis och julmust! MUMS... Så kollade vi på Så mycket bättre och kom fram till att vi nog tyckte om Thomas Di Leva trots allt =)
hihi...
Sen vart det bara att åka och hämta pojkarna som hade varit på bio... Dom ville inte erkänna det men jag tror nog dom var lite rädda! Det var ju saw trots allt... haha ;)
Nejj nu måste jag nog sätta fart... (sitter fortfarande i morgonrock) hihi...

Dagens sysslor är:
* Fixa min kruk-hylla i källaren
* Hjälpa älsklingen med nåt..( fråga inte vad) haha
* Göra en ritning på tallrikshylla
*Kalka av badrummet
*Handla

KUL VA?? Inte värst...

Btw! Helt onödig information men jag tror jag sträckt någon muskel i högerfoten AJ!
Min man fick massera mig jättelänge igår men de gör fortfarande ont =(
Så nu fick man gnälla lite också =)

Slänger med morgonens mest spelade...



PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0