Yesterday



Igår hade vi en sån där riktig mysdag hemma i soffan med tända ljus och en sprakande brasa...
Det är nog det bästa jag vet! Söndagskvällar hemma och bara mysa... Det är nästan så man blir nykär igen =)
Här låg min man med Kitty på magen och snusade och sov =) Sötis...
ÄLSKAR DEJJ SÅ SJUKT MYCKET! Men det vet du ju redan =)

Är det någon mer än vi som kollar på Lite Sällskap med Filip och Fredrik på kanal 5? Om inte, gör det!
Så sjukt kul och dom driver verkligen med deltagarna som verkar vara bakom flötet allihopa :P
Hilarious.... haha...

JUST DET! Har ju glömt att berätta om våran lilla Housewifes kväll i lördags =) Det var verkligen jätteroligt! Alla tjejerna hade klätt upp sig jättefint i klänning, så åt vi trerättersmiddag ( eller vi tänkte det, men vi hoppade efterätten för alla var så mätta! ). Sedan hade vi ju bestämt att alla skulle ta med sig en varsin drink och bjuda på. Alla drinkar var jättegoda men den första var verkligen MUMMA!! Grashopper tror jag den hette, smakade typ som after eight med glass och grädde! Mmmm... Den kommer jag garanterat göra fler gånger!



Det kom en jätteduktig tjej dit också från ett inredningsföretag och visade en massa fina saker =)
Tyvär inhandlades det ingenting för min del, för att den stilen var inte riktigt som den jag har härhemma... Men fina saker hade hon minsann! Www.innerum.se är adressen om någon annan skulle vara intresserad! =)


Pannkaksskålen var min favourite, men tyvär lite dyr... =(

Efter det så satt vi och snackade en bra stund innan vi bestämde oss för att gå ut... Hann vara ca 5 min på o connors innan jag och min man var tvugna att åka hem =) Men trevligt hade vi!
Tack tjejer!!

Och nu är vi ju tillbaka i verkligheten igen då... Tråkmåndag på jobbet!
Ses imorn då allihopa!! PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0