You left me speechless ***

Haluli! Har haft en riktigt bra dag so far och har hunnit med sjukt mycket! Jag och älsklingen låg och gosade i säkert en timme innnan vi gick upp och åt frukost. Sedan har jag bakat, städat, hängt tvätt och påbörjat ett hemligt litet projekt =) Hihi...

Ikväll blir det housewife fest med tjejerna, ska bli hur mysigt som helst! Ska ha en ljus, lite guldig finklänning och matchande skor, men vette tsan vad jag ska ha hör smycken. Om jag ens ska ha några, ibland kan jag tycka att less is more. Om ni vet vad jag menar =)
En snygg klänning kommer inte till sin rätt om man har ett massa annat krimaskrams. Nej en fin make och utsläppt hår, möjligtvis ett par örhängen och ett armband kan oftast räcka =)

Eller vad tycker ni?? =)

Ska straxt hoppa in i duchen och börja förbereda mig lite =)
Ha en bra lördagskväll vad ni än ska göra =)

PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0