Drömmer om att bli en hemmafru

Idag har jag haft finfrämmande av Tina och söta lilla Svea =) Vi har ätit god mat och bara pratat om allt mellan himmel och jord =) Och självklart planerat en massa =)
- Vi ska bli grannar inom snar framtid
- Och med det kommer självklart en galet massa inredning ;)
- Tisdagsdrinkar, ny drink varje vecka of course!
- Julgala
- Ladies Night
- Massa parmys, helst varje fredag framför idol :P

LOVE IT!




Val den 19 September då... Röstade inte förra gången men ska banne mig göra det i år :D
Jag lägger självklart min röst på ett alliansparti... men tänker inte säga vilket ;) hihi...



Nejj nu ska jag ta in mina stackars tomater som håller på och frysa ihjäl ute i trädgårn =)
PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0