Godis morgon!

Sitter och äter frukost och kikar runt lite vad alla bloggisar och facebook människor haft för sig när vi har varit borta =)
Fick även en ovanlig extra ingrediens i min yoghurt den här morgonen, nämligen en katt! Han tog sig friheten att hoppa upp på bordet och ställa sig med båda tassarna i tallriken och jag blev så arg och kastade ner honom från bordet. Sen satt han toknöjd på golvet och slicka sig om tassarna! Knasboll... =)


Yoghurt älskaren...

Ikväll blir det jobb... undrar med vem, men det får bli en överraskning =)
Fick meddelande idag också om att jag kunde hämta ut mina glasögon så gör nog det idag eller imorgon för
Inga glasögon= Ingen bilkörning!

Hoppas ni får en fin måndag allihopa!
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0