Hejj hejj!

Nu är jag tillbaka efter en sjukt hård vecka på jobbet... 8 dagar i sträck är inte att leka med... PUST!
Har nätt och jämn hunnit med allt som skall göras, men har ändå hunnit med lite roliga saker... Tex racekampen i måndags =) Funderar starkt på att köpa mig en lite rallybil och leka runt med i byn ;) hehe...

Inatt drömde jag en jätteläskig dröm, vaknade tillslut upp typ kvart i tio... Fösökte vakna innan för jag var lite halvvaken några gånger men det var som att jag skulle drömma färdigt... weird.. Och inte ett dugg kul!

Så nu sitter jag lite halvskakis och äter frukost, men ska försöka skaka av mig det där och koncentera mig på helgens roliga event!
BRÖLLOPET!
Ikväll åker vi till Skoklosters slott och stannar där tills på söndag... wiihooo =)
Gud vad jag ska äta god mat! MUMS! Haha... man har ju bantat i nån vecka nu :P
Men vet ni vad??
Vågen går åt rätt håll...2 kilo minus... Inte dåligt va?? =)

Saknar redan min vän Sara som jag inte hinner se något mer innan hon åker till norge... Ha det så underbart så ses vi snart i där min älskade vän! ♥



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0