Hejjsan Hoppsan!

Har vart och röstat med karln min nu =) Det är ett jäkla mission de där... var totalt confused därinne och bombarderade Peter med frågor så en gubbe i kön vände sig om och jag tror han  tyckte att jag var knäpp :P Men frågar man inte så får man inget veta :D Eller hur?!

Hur som helst så lyckades jag väll rösta tillslut och nu är det bara att vänta och se vad resultatet blir :D

Nu ska jag försöka slita upp min karl från källarn så vi kan äta lite... Har gjort korvstroganoff med ris... MUMS!
Sen ska jag nog kasta ner han i källarn igen... Vill ju ha min spa avdelning klar snart ;)
Tsssss...

Snart är det helg allihopa! Wiiieee... =)
PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0