Nån mer än vi som fick ett sexpack (ägg) levererat till dörrn igår?? =)

Bloggtorka for a while... I know =) Men nu är jag tillbaka!
Är det inte kontigt hörni, att om man missar att skriva en dag så blir man så lat att man inte orkar skriva vad som hänt dom senaste dagarna... Som att det har hänt nåt intressant, men iaf :P
Ni som känner mig stays in touch, and thats all that matters ♥

I helgen blir det jobb... Men försöker att fokusera mer på näsrta helg då jag och Tini mini ska på ljuskväll på en inredningsbutik och supa oss redlösa på gratis- vin :P haha not...
Och sen på lördag ska vi ha desperate housewifes kväll =) Kommer bli awesome!

Nu ska jag hiva i mig den här rackarns gröten och sen ska jag kila till ica =)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Erika

favvo-kärringen, sorry att jag inte ringde upp, blev galet mkt att göra på jobbet så jag glömde =/ Ringer imorgon istället... men du, UPPDATERA BLOGGEN!! :p

2010-09-29 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0