Härligt med alla fina kommentarer =)

Såhär fin blev min hylla! =)



Dessa söta lampkjolar köpte jag på Thuns igår =)



Anonym
om Friday Im in love!:

Älskar Ditt VITA hus Mickan!
Det blir Grymt fint, fortsätt med det!
PUSSS


Det är sånt här som gör en glad! Tack så mycket :D hihi...





Jaha vad säger ni om vädret idag då?? =) Kan ju meddela att vi fick köra i 50 hela vägen hem från stan =) haha... Men man ska inte klaga! Hellre en riktig vinter än någon halvdan slaskig vinter...

Vad har ni gjort idag?? Själv har jag jobbat och sprungit på stan...
Jag bara älskar mitt nya jobb som våningsvärdinna! Passar mig perfekt =)

Nejj nu ska jag nog krypa ner under filten med min älskade man och myyyysa =)

Vintriga pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0